הלוואה כנגד נכס קיים

מעוניינים לשפץ את הבית או הדירה? מתכננים חופשה משפחתית מפנקת ומהנה בארץ או בחו"ל וזקוקים להלוואה גדולה? רוצים להפיק חתונה יוקרתית ומרשימה? ובכן, כדי להגשים חלומות שונים בחיים ניתן לקחת הלוואה כנגד נכס קיים, זו הלוואה לכל מטרה כנגד שעבוד נכס הנמצא בבעלותכם בתנאים אטרקטיביים ומשתלמים במיוחד.
בואו להתייעץ עם המומחים המנוסים של פריים ניהול משכנתאות ופיננסים – אנחנו נסייע לכם לבחור את ההלוואה המתאימה ביותר לצרכים ולרצונות הייחודיים שלכם. אם יש לכם נכס כמו דירה, בית פרטי, חנות וכדומה, גם אתם יכולים לשעבד אותו בתמורה לקבלת הלוואה נוחה, לתקופה ארוכה ובריבית משתלמת וזולה יותר בהשוואה לפתרונות אחרים בשוק.

הלוואה כנגד שעבוד נכס

הבנקים המסחריים מציעים מגוון מסלולי הלוואות ללקוחות הפרטיים והעסקיים. לכל מסלול הלוואה יש יתרונות וחסרונות, וחשוב לבחור את ההלוואה המתאימה ביותר לצורך שלכם. אם אתם מעוניינים להחליף את הרכב הישן כדאי לבדוק ולהשוות הצעות להלוואות לרכישת רכב חדש או יד 2 ממספר בנקים, ואם אתם מעוניינים לבצע שיפוץ כללי ומסיבי בנכס כדאי לבחון הלוואות ייעודיות העונות על צורך זה.
יש אפשרות לקחת הלוואה כנגד שעבד נכס קיים, זהו פתרון נוח ומשתלם לבעלי נכסים כמו דירות. כאשר לוקחים מהבנק הלוואה כנגד נכס קיים, הבנק כמעט ואינו לוקח סיכון לכספו, לכן הוא בא לקראתכם ומציע הלוואה ייעודית עם ריביות נוחות וזולות יותר.
חשוב לציין כי עד לאחרונה רבים לקחו הלוואות כנגד שעבוד הדירה על מנת לרכוש דירת מגורים נוספת להשקעה. עם זאת, בסוף שנת 2021 בנק ישראל הודיע על איסור מתן הלוואות כנגד שעבוד נכס קיים לצורך קניית דירה להשקעה, המטרה של בנק ישראל היא לצנן את שוק הדיור ולהוציא ממנו את המשקיעים. יחד עם זאת, עדיין אפשר לקחת הלוואת גישור כנגד הנכס הקיים, זהו מסלול מימון ייחודי המיועד למשפרי דיור.

 

הלוואה כנגד נכס – פתרון למימון נוח ומשתלם

הנכס הנמצא בבעלותכם שווה הרבה כסף ואתם יכולים למנף אותו לטובת צרכים שונים. כאשר לוקחים מהבנק הלוואה למטרה מסוימת, הבנק דורש ביטחונות, למשל החתמת ערבים, שעבוד תוכנית חיסכון וכיוצא בזה. הבנק לוקח סיכון כאשר הוא מעניק הלוואות, וככל שהוא מרגיש בטוח יותר במתן ההלוואה כך הוא בא לקראתכם ומציע תנאים נוחים ואטרקטיביים יותר.
כדי לקחת הלוואה גדולה בתנאים נוחים, עם אפשרות להחזרים חודשיים לאורך תקופה ארוכה, כדאי לכם לשקול הלוואות כנגד נכס קיים. ניתן להשתמש בכספי ההלוואה למגוון רחב של מטרות, ולמעשה אתם יכולים להגשים חלומות שונים, לצאת לחופשות יוקרתיות, לעזור לילדים, לממן אירוע משפחתי גדול ואקסקלוסיבי, לממן טיפול רפואי חשוב ויקר, לשפץ את הדירה, לממן לימודים ועוד.

משכנתא כנגד שעבוד נכס

כאמור, בנק ישראל החליט על איסור גורף במתן הלוואות כנגד נכס קיים לצורך השקעה בדירה. עם זאת, ניתן לקחת משכנתא כנגד שעבוד הדירה הקיימת במסלול הלוואת גישור, וגם ההורים או בני המשפחה הקרובה יכולים לשעבד את הנכס שלהם על מנת לסייע לכם לגייס את ההון העצמי.
כדי לבחון אפשרויות נוספות ללקיחת משכנתא כנגד שעבוד נכס קיים מומלץ לפנות אלינו לייעוץ.

כיצד פריים משכנתאות יכולה לעזור לכם לקבל הלוואה בתנאים הטובים ביותר?

משכנתא או הלוואות לכל מטרה לוקחים רק בעזרת היועצים המנוסים של פריים משכנתאות. המומחים שלנו מכירים את כל המסלולים ופתרונות המימון הקיימים, הן במערכת הבנקאות והן דרך חברות למימון חוץ בנקאי.
אנחנו עורכים מכרז בין הבנקים וחברות המימון ומתאימים לכם את ההלוואה הנוחה בתנאים הטובים ביותר, ובהתאמה מדויקת לצרכים וליכולת ההחזר שלכם.

 

שחר כרמון מנכ"ל פריים משכנתאות

שחר כרמון מנכ"ל פריים משכנתאות

המייסד ומנכ”ל פריים משכנתאות, משנת 2006. אחד החלוצים של ענף ייעוץ המשכנתאות בארץ. בעל BA במנהל עסקים, מרצה בתחום המימון. מעבר לשעות העבודה אוהב לשחק כדורסל וסנובורד.
נראה לנו שהשתכנעתם

קראנו, הבנו, רוצים להתחיל בתהליך
לחצו על המוצר הרצוי

מאמרים נוספים
בודק...